תביעת מתאמנת בחדר הכושר "הומלס פלייס"

מאת:

בית המשפט לתביעות קטנות בנתניה דן בתביעת מתאמנת בחדר הכושר….

"הומלס פלייס" (להלן: " חדר הכושר ") בגין תאונה שהתרחשה לה לטענתה במהלך אימון בחדר הכושר.

המקרה

במקרה הנדון, אירוע התאונה במסגרתו נפגעה התובעת התרחש בנסיבות מיוחדות ולא רגילות, כאשר הפגיעה הפיזית לא נגרמה עקב חבלה שהינה תוצאה של אימון ספורטיבי אינטנסיבי, אלא בשל העובדה שהתובעת נתקלה במתלה טלוויזיה שהיה ממוקם בחדר הכושר.

בעוד שלעניין עצם קרות האירוע לא שררה מחלוקת בין הצדדים, הרי שלעניין הנזק שנגרם כתוצאה מהאירוע עצמו שררה אי הסכמה ביניהם. מחד, טענה התובעת כי כתוצאה מאירוע זה נפלו עדשות המגע שהיו בעיניה ולפיכך תבעה את החזר עלותן וכן עוגמת הנפש בגין קרות האירוע. מאידך, טענה הנתבעת לעניין הנזק כי בזמן הטיפול שקיבלה התובעת בזמן "אמת" בחדר הכושר לא התלוננה היא על אובדן כלשהו של עדשות המגע.

הכרעת בית המשפט

בהכרעתו בין טענות הצדדים, קבע בית המשפט כי הוכח בפניו קרות האירוע והאחריות לנזק שנגרם עקב התרחשותו. כמו כן, קבע בית המשפט כי תאונות כגון זו במסגרתה נפגעה התובעת לא אמורות להתרחש בחדר כושר, וכי עצם קרות האירוע מלמד על קיומה של רשלנות מצידה של הנתבעת.

לאור זאת, קבע בית המשפט כי הנתבעת אחראית לכלל ההוצאות שנגרמו לתובעת עקב אירוע התאונה, וביניהן פיצוי בגין אובדן עדשות המגע, ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לתובעת עקב התרחשותו של אירוע התאונה.

ת"ק 2852/08 שנימחר נ' הומלס פלייס אינטרנשיונל בע"מ

מה הסיכוי של התביעה שלי?
השלימו את 3 השלבים בטופס ליחצו על הזמן שיחת הערכה ונחזור בהקדם!

    ממלאים את הפרטים ולוחצים על הכפתור